Kamis, 12 November 2015

UTI Rawatan Utama - Mengapa Cranberry Bukan Sentiasa Berkesan?

UTI Rawatan Utama - Mengapa Cranberry Bukan Sentiasa Berkesan?

Anda mungkin pernah mengalami kerap jangkitan saluran kencing pada masa lalu dan mungkin baru-baru ini. Ia adalah mudah untuk mengatakan bahawa anda perlu menggunakan ekstrak cranberry atau jus bagi membantu masalah ini. Tetapi hakikat perkara ini ialah bahawa jus kranberi tidak selalu bekerja! Jadi, anda akhirnya menggunakan antibiotik yang kuat juga. F anda Saya telah mengalami jangkitan saluran kencing anda akan tahu apa yang saya bercakap tentang. Maka adakah rawatan rumah UTI yang benar-benar berkesan? Jawapannya adalah Ya besar! Jadi teruskan membaca dan mengetahui lebih lanjut tentang perkara ini.

Mengapa Jus Cranberry Gagal kadang-kadang?

Kerja-kerja jus kranberi dengan menghalang bakteria E. coli daripada melekat pada dinding saluran kencing. Ini adalah pasti mekanisme yang hebat tetapi anda perlu memahami bahawa mungkin terdapat faktor-faktor lain yang menyebabkan jangkitan saluran kencing anda. Anda boleh mencegah sejumlah bakteria daripada melekat pada dinding pundi kencing tetapi ini tidak akan selalu berjaya. Banyak kali ini tidak berfungsi kerana jumlah bakteria menyerang adalah amat menggalakkan untuk badan. Dan kerana tanda-tanda awal untuk jangkitan saluran kencing yang tidak hadir pada masa anda mengetahui anda mempunyai, ia telah maju agak sedikit.

Pemulihan Herba Adakah Lebih Kuat

Anda boleh mencapai kejayaan yang lebih baik dengan memilih rawatan di rumah UTI yang lebih kuat daripada jus Cranberry mudah. Penggunaan yang betul herba yang tepat boleh menjadi amat berkesan dalam memerangkap tubuh daripada gejala UTI pada lelaki atau perempuan. Dan banyak herba ini berkesan bukan sahaja terhadap E. coli tetapi juga membersihkan badan daripada pelbagai bakteria lain.

Menggunakan Pemulihan Herba Betul

Petunjuk adalah dalam menggunakan ubat-ubat herba yang betul dan mengetahui juga bagaimana untuk menggunakannya. Anda tidak boleh hanya pergi ke makanan kesihatan dan dengan herba dan mengambil menurut apa botol berkata dan mengharapkan keajaiban. Herba memerlukan dos yang tertentu untuk menjadi berkesan. Dan dos yang berbeza-beza bergantung kepada keterukan gejala dan keadaan semasa kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar