Kamis, 12 November 2015

Kos Mole Removal Rawatan - Apa Untuk Harapkan

Kos Mole Removal Rawatan - Apa Untuk Harapkan

Tahi lalat boleh menjadi tambahan yang tidak diingini sejak lahir atau boleh berkembang dari segi saiz beberapa tahun zaman kanak-kanak anda. Walau bagaimanapun, apabila ia menyebabkan kesakitan, rasa malu atau mengandaikan bahagian yang berbahaya maka ia adalah masa untuk mengeluarkan tumpangan ini yang tidak diingini dari tempat suci badan anda. Anda akan perlu untuk mengambil kira kos rawatan penyingkiran tahi lalat sebelum anda memulakan kaedah yang memastikan tahi lalat anda akan dipadam dengan cepat, tanpa rasa sakit dan diharapkan selama-lamanya.

Jika tahi lalat anda adalah agak baru atau bersaiz kecil maka anda tidak mungkin perlu menghabiskan wang untuk mengeluarkannya. Anda boleh cuba ubat buatan sendiri untuk hanya memusnahkan tahi lalat itu sebelum ia menggali jauh ke dalam kulit anda. Anda boleh cuba memohon jus limau, bawang putih dihancurkan, jus bawang, cuka epal cider atau madu pada tahi lalat anda walaupun setiap bahan perlu digunakan secara berasingan kecuali madu yang boleh dicampur dengan bahan-bahan tertentu untuk mengurangkan sebarang ketidakselesaan atau bengkak. Ia mungkin mengambil masa beberapa minggu untuk tahi lalat mengecut dalam saiz atau kering dan jatuh tetapi kos pasti akan diabaikan berbanding dengan lain-lain bentuk rawatan.

Jika ubat semula jadi gagal untuk bekerja maka anda mungkin perlu untuk menghabiskan apa-apa antara $ 10 hingga lebih daripada $ 100 untuk komersial over-the-kaunter krim yang mengandungi sama ada bahan-bahan semulajadi seperti Aloe Vera atau minyak pokok teh atau bahan kimia berasid seperti asid salisilik atau hidrogen peroksida .

Ini krim hanya mungkin melakukan helah dan menghapuskan penderitaan anda dengan cara yang kos efektif. Jika kaedah ini tidak bekerja maka anda boleh mengharapkan peningkatan ketara dalam kos sejak lawatan ke doktor kulit atau doktor akan menjadi langkah seterusnya.

Kos rawatan penyingkiran tahi lalat akan meningkat dengan ketara jika anda perlu pergi untuk terapi laser untuk membuang tahi lalat yang degil tetapi berorientasikan permukaan. Jika akar tahi lalat tidak begitu mendalam, maka terapi laser yang biasanya melibatkan 3-4 sesi boleh membakar kanan tahi lalat di luar kulit. Walau bagaimanapun, rang undang-undang sekitar $ 50 untuk tahi lalat kecil, yang meningkat kepada kira-kira $ 500 untuk satu yang benar-benar besar, boleh dijangka. Kadar ini tidak termasuk yuran perundingan atau lawatan yang berikutnya untuk pemeriksaan. Anda tidak boleh mengharapkan apa-apa relief daripada syarikat insurans anda kerana prosedur ini biasanya dianggap prosedur kosmetik kecuali tahi lalat itu ternyata menjadi satu kanser.

Sekiranya tahi lalat itu mempunyai akar yang sangat dalam atau terlalu besar untuk terapi laser maka anda perlu pergi untuk pembedahan tradisional. Pakar bedah akan menggunakan bius setempat dan membuang tahi lalat itu bersama-sama dengan akar, dan sama ada mungkin membuat kasar dipotong untuk menghentikan pendarahan atau menggunakan jahitan untuk menutup kos opening.The daripada rawatan penyingkiran tahi lalat dalam jenis ini operasi boleh berkisar antara $ 150 dan $ 400 bergantung kepada saiz dan kedalaman tahi lalat anda, pengalaman dan yuran struktur doktor, dan kaedah yang digunakan untuk membuang tahi lalat dan menutup luka. Walau bagaimanapun, anda boleh mengharapkan diskaun untuk mana-mana tahi lalat lain yang anda keluarkan pada masa yang sama seperti biasanya ia adalah tahi lalat yang pertama yang menarik caj yang lebih tinggi.

Membuang tahi lalat bukan sahaja membosankan dan menjengkelkan, tetapi juga boleh membuktikan menjadi mahal jika anda tidak mahu mana-mana parut pada kulit anda atau mempunyai tahi lalat yang besar untuk extract.The kos rawatan penyingkiran tahi lalat bergantung kepada kaedah yang digunakan untuk mengeluarkan tahi lalat yang tidak diingini dan anda juga perlu mengambil kira kos susulan seperti yang anda mungkin perlu pergi untuk pemeriksaan yang kerap untuk mengelakkan semula serangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar