Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk Melegakan Kekuatiran dalam Situasi Tekanan

Bagaimana untuk Melegakan Kekuatiran dalam Situasi Tekanan

Salah satu kebimbangan yang paling biasa adalah takut pengucapan awam. Sebahagian besar daripada kita mungkin telah berkongsi mimpi mengenainya; kami mendapat bersedia untuk memberi ucapan penting dalam kumpulan orang-orang penting dan kita tidak melakukan apa-apa persiapan untuk itu. Ia cukup untuk membangunkan anda dalam peluh sejuk.

Keadaan lain juga boleh memberikan tekanan kepada kita untuk melakukan dengan baik dan menyebabkan kebimbangan. Kemalangan, bencana atau krisis di tempat kerja yang meletakkan tekanan ke atas dan tidak ada masa untuk mengambil sesuatu yang tidak juga mengantuk yang berkaitan dengan kedua-dua preskripsi dan ubat-ubat anti-kerisauan herba pilihan. Jadi apa yang anda lakukan?

Terdapat tiga perkara yang boleh membantu anda, dan dua daripada mereka tidak memerlukan apa-apa tetapi pengetahuan tentang bagaimana untuk menggunakannya. Aromaterapi tidak memerlukan anda mempunyai minyak pati yang perlu, tetapi pengimejan dan bernafas dalam latihan tidak.

Dalam aromaterapi, lavender dan chamomile adalah minyak disyorkan. Jika anda tahu lebih awal bahawa keadaan akan datang, anda boleh membeli mereka dan mereka berguna seperti yang diperlukan. Salah satu kaedah meresap ia adalah melalui sumbu khas. Jika anda juga perlu mempunyai fikiran anda tajam yang boleh, mengambil beberapa pudina minyak pati. Satu perkataan-hati pada pudina, kanak-kanak di bawah dua tidak boleh menyedut minyak ini kerana ia boleh menyebabkan beberapa masalah pernafasan yang serius.

Latihan pernafasan yang mendalam adalah amat berguna. Ia boleh membantu membersihkan fikiran dan menajamkan kecerdasan anda, juga. Sebahagian besar dari kita "breathers malas." Kami hanya menggunakan sepuluh peratus daripada kapasiti paru-paru kita. Ini dapat mengurangkan oksigen yang ada untuk organ-organ anda, dan terutamanya untuk otak anda.

Langkah ini adalah mudah, sebenarnya. Menghembus nafas sepenuhnya yang anda boleh, kemudian bernafas secara mendalam. Tahan selama satu atau dua kedua, kemudian menghembus nafas lagi. Ulang langkah ini untuk sejumlah sepuluh nafas. Lebih boleh menyebabkan hyperventilation, yang hanya akan menambah tekanan anda di bawah.

Pengimejan mungkin alat yang terbaik, tetapi ia akan mengambil masa beberapa minit masa anda. Memilih apa sahaja yang anda ingin laluan yang akan membantu anda menenangkan diri anda. Saya menggunakan Mazmur 23, dan ia sangat berkesan. Saya rasa, rumput hijau lembut. Saya mendengar memukul yang tenang air masih. Saya melihat lembah yang indah. Saya bau makanan yang indah menunggu saya. Saya tahu bahawa Shepherd itu di sana dan bahawa saya selamat dan dilindungi. Apabila saya telah melalui keseluruhan petikan ini, saya lebih tenang, tekanan darah saya adalah lebih rendah dan saya dapat berfungsi dengan baik lagi.

Semua kita akan berada di dalam keadaan tekanan yang tinggi secara agak biasa. Mempunyai alat untuk berurusan dengan ia adalah kunci untuk keluar hujung yang lain orang yang lebih baik.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar