Kamis, 12 November 2015

Kuasa-Kuasa Penyembuhan dengan bunga Pati

Kuasa-Kuasa Penyembuhan dengan bunga Pati

Bunga penyembuhan intipati dan bunga pati adalah komponen daripada kategori yang sama ubat disebut ubat kerana getaran yang menangani imbangan aliran teknik cemas dan bukan matriks biokimia fisiologi. Ini adalah sejajar dengan kebanyakan jenis perubatan holistik - Timur, Barat dan mana-mana sahaja - semua yang merawat matriks lebih mendalam elektromagnet sistem, sebagai contoh, teknik yang bimbang.

Dalam jenis penyembuhan, bahagian elektrik kaedah cemas dianggap utama kepada laluan biokimia sistem. Dalam erti kata lain, teknik saraf dilihat sebagai tuan menguruskan panel untuk sistem.

Oleh itu apa-apa perubahan, ketidakseimbangan, tersumbat, kebimbangan atau ketegangan dalam bidang elektromagnetik yang mengelilingi saraf akan mempunyai kesan dramatik pada seluruh badan kerana kedudukannya yang dekat dengan program cemas - kaedah operasi teras kami.

Ia adalah di sini yang meningkat pati bertindak.

Membawa kestabilan pada tahap ini daripada badan-pemikiran permit untuk perubahan mendalam berlaku.

Secara umumnya kebimbangan mental dan emosi yang kita menanggung adalah halangan yang lebih tinggi untuk kesenangan hidup kita daripada ketidakseimbangan kesihatan yang berbeza. Dengan bertindak ke atas jumlah yang bertenaga (percaya meridian akupunktur), meningkat pati membenarkan untuk melepaskan ketegangan dan ketegangan yang mungkin membawa kepada ketidakseimbangan sebenar terang-terangan seperti yang betul sebagai ketidakseimbangan psikologi dan mental.

Pati bunga bertindak secara langsung pada kebimbangan dan memberi kesan tidak langsung kepada lain-lain aspek kesejahteraan yang lebih dekat ke permukaan.

Sering kali apabila orang bertanya pada diri sendiri jika ubat yang beroperasi, mereka meminta jika mereka telah melihat tubuh badan atau pelarasan biokimia. Jelas tahap pengubahsuaian kawasan itu hasil dari pengambilan pati bunga yang menengah, pelarasan tidak langsung yang mematuhi resolusi beberapa jenis tekanan.

Banyak di antara kita telah tidak ditanam kesedaran halus untuk menentukan dengan tepat bagaimana kita membawa keresahan atau untuk melihat warna yang banyak dan jenis ketegangan psikologi kami.

Secara umumnya kali kita hanya tahu bahawa kita mengalami "tegas" atau "tegang." Dalam keadaan demikian, massa penting tertentu ketegangan berhasrat supaya dikeluarkan lebih awal daripada seorang lelaki atau perempuan juga akan melihat berapa banyak kebimbangan telah dikeluarkan. Biasanya ini berhampiran dengan masa yang hasil sebenar jelas mendedahkan diri mereka juga.

Pati bunga, seperti homeopathics, adalah bertujuan untuk menangani sistem pada yang elektromagnet, tahap getaran, bukan pada jumlah biokimia. Pati bunga pada dasarnya tandatangan magnet pelbagai jenis bunga ditangkap dalam medium air minuman. Prosedur ini adalah benar-benar serupa dalam alam semula jadi untuk kaedah yang dengannya audio muncul ditangkap magnet pada pita kaset. Khusus struktur yang disediakan spesies bunga yang boleh ditangkap dalam air minuman sebagai matriks magnet.

Selepas ia ditangkap dalam air minuman mekanisme maklum balas yang diperlukan.

Bahawa sistem cadangan dalam kes ini adalah sistem saraf badan.

Satu boleh dikatakan boleh berasa pati bunga sebagai nota, harmoni dan melodi lagu. Apabila anda memasukkan bermain pita kaset dan tekan, pemain pita itu berbunyi imprinting magnetik pada pita, diterjemahkan kepada audio muncul yang anda kemudian mendengar melalui pembesar suara. Apabila pati bunga ditelan atau disembur topically, ia diletakkan di dalam kedudukan berhampiran dengan mekanisme main semula yang sesuai - program bimbang badan.

Memainkan pita kaset keputusan akhir dalam audio kelihatan, dengan pati bunga kesannya adalah sistem cemas menyesuaikan pada tahap yang agak, benar-benar baik. Perubahan ini tune sangat baik adalah pembubaran tersumbat dan ketegangan.

Kesan kumulatif perubahan ini membawa jumlah yang lebih mendalam tentang kestabilan kepada sistem tegang yang seterusnya membolehkan tubuh untuk menikmati peningkatan dan negeri-negeri yang lebih tinggi kesihatan dan betul-menjadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar