Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Boleh Saya Dapatkan Rid Of Thrush Dalam Mulut Saya - Kaedah Untuk Penyembuhan Thrush Oral Di Rumah!

Bagaimana Boleh Saya Dapatkan Rid Of Thrush Dalam Mulut Saya - Kaedah Untuk Penyembuhan Thrush Oral Di Rumah!

Walaupun seriawan mulut tidak berbahaya, orang yang mengalami ia akan berasa tidak selesa, sakit dan juga pendarahan. Jika anda mengalami seriawan mulut dan anda sedang mencari dan letih dari semua ubat-ubatan yang sepatutnya membantu anda tetapi mereka tidak maka saya mempunyai sesuatu untuk anda. Di sini anda akan menemui 2 kaedah untuk menghilangkan seriawan dalam mulut dan tekak anda. Ubat-ubatan ini bekerja dengan baik, mereka benar-benar asli dan boleh didapati kepada sesiapa sahaja!

Yogurt - Saya tahu ia kedengaran lucu tetapi yogurt mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan anda. Adakah anda bertanya bagaimana? Nah, acidophilus adalah probiotik yang melawan Candida dan adakah ia cukup baik dari apa yang semua penghidap seriawan bekas katakan. Anda perlu mencari satu yogurt tanpa gula yang mengandungi bahawa probiotik dan makan perlahan-lahan. Cara lain adalah dengan membentangkannya pada lidah anda dan meninggalkan di sana selama beberapa minit - ia berfungsi lebih baik tetapi juga sangat tidak selesa!

Anda boleh menyediakan mencuci mulut antikulat di rumah anda. Semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mengambil satu sudu teh cuka cider, salah sedikit garam dan campurkan dengan segelas air. Swish ia di dalam mulut selama 3 minit 4-5 kali sehari. Garam dan cuka cider membunuh Candida.

Satu lagi perkara - kebersihan mulut adalah sangat penting jadi anda perlu untuk menjaga mulut anda bersih. Basuh, berus gigi anda setiap kali selepas makan dan pastikan tidak ada yang terperangkap di antara gigi anda. Candida memakan sisa makanan di dalam mulut anda supaya tidak memberikan keseronokan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar