Kamis, 12 November 2015

Himalayan Salt Lampu Beri hadiah Krismas unik

Himalayan Salt Lampu Beri hadiah Krismas unik

Garam batu Himalaya dilombong dengan tangan oleh keluarga tempatan yang tinggal di kaki bukit Pergunungan Himalaya. Perlombongan dengan tangan mencegah kerosakan besar-besaran ke gunung dan memastikan bahawa orang-orang tempatan mendapat manfaat daripada perlombongan dan penjualan garam batu.

Himalayan Rock Salt secara semulajadi menyerap air dan apabila perlahan-lahan dihangatkan dari mentol lampu biasa kelembapan dalam garam batu yang sejat. Semasa proses pengeringan bursa garam batu berbahaya caj ions yang positif di udara dengan ion negatif mewujudkan kesan pengionan semula jadi. Ini meningkatkan kualiti udara dan membuang unsur-unsur berbahaya dan bau dari udara.

Himalayan Lampu Garam adalah sempurna untuk mengeluarkan membantu pembangunan ion positif dalam udara yang disebabkan oleh teknologi moden. Letakkan satu sebelah komputer atau komputer riba anda untuk meningkatkan kualiti udara dan membantu anda menumpukan perhatian yang lebih baik. Mereka adalah sempurna di dalam bilik tidur untuk meningkatkan kualiti udara untuk malam tidur yang lebih baik dan boleh digunakan sebagai lampu malam dalam bilik tidur kanak-kanak.

Tambahan pula mereka kelihatan benar-benar cantik apabila turun. Mereka mengeluarkan kemerahan indah merah jambu cahaya yang menyerupai bara bercahaya api dan ini menambah suasana santai panas yang baik untuk mana-mana bilik. Ia juga baik untuk berfikir bahawa mereka juga membersihkan udara untuk anda pada masa yang sama.

Jadi bagi saya Himalaya Lampu Garam membuat pengawas Krismas hadiah untuk menghiasi dan meningkatkan udara dan suasana mana-mana rumah. Anda boleh membeli lampu, lampu teh mangkuk api dan pelbagai bentuk ukiran yang sesuai dengan hampir mana-mana bilik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar