Kamis, 12 November 2015

Penyelesaian Perak - A Remedy Antibiotik Semulajadi

Penyelesaian Perak - A Remedy Antibiotik Semulajadi

Kebanyakan orang memberi anak-anak mereka penyelesaian perak semasa wabak yang hebat untuk melindungi mereka. Kadang-kadang mereka bertanya adalah penyelesaian ini lebih berkesan terhadap penyakit sampar atau tidak. Jika aku bertanya sesuatu tentang produk ini kepada seseorang yang menjualnya, sudah tentu mereka akan berkata ia adalah benar-benar hebat, tetapi saya agak ragu tentang jawapannya. Sebab itu saya sedang mendedahkan beberapa kesan positif penting jika seseorang yang bertanya kepada saya. Ia adalah Anti sirap virus atau bakteria dan telah terkenal dengan beberapa abad. Hari ini ramai rakyat beberapa negara di seluruh dunia mengambil manfaat penyelesaian ini dengan teknologi moden terkini untuk melindungi diri mereka atau anak-anak mereka daripada pelbagai ancaman. Ia mempunyai ujian yang luas tanpa sebarang kesan sampingan terhadap tubuh manusia. Tambahan pula, ujian dan keputusannya telah disahkan oleh Amerika Syarikat pejabat paten. Jadi, jika anda ingin mengetahui keberkesanan penyelesaian perak ini, anda berada di tempat yang betul.

Ini rumusan yang dibentuk oleh makmal Biotech Amerika dan ia adalah sebuah makmal berlesen. Nutronix antarabangsa dan tenteranya bertanggungjawab bagi pengedaran ubat anti biotik ini. Produk ini mempunyai sendiri banyak laporan penyelidikan dan hasil kajian. Setiap penyelidik telah diuji, disahkan dan kemudian menegakkannya sebagai penambah sistem kekebalan tubuh. Ia adalah satu pertahanan yang cemerlang untuk keluarga yang mengambilnya. Ia melindungi dari beratus-ratus kecemasan biasa seperti jangkitan tekak, tekak strep, influenza, malaria, selsema, sisa dan juga menyengat.

Ia adalah satu produk yang hebat yang saya pasti akan membuat dengan saya jika saya mahu mengelakkan diri daripada ini pelbagai jangkitan atau penyakit yang telah berkembang sejak beberapa bulan. Zarah kecil perak cukup kerana ia seolah-olah benar-benar diserap ke dalam sel darah merah. Perak murni dikelilingi oleh shell ion kimia yang dikenali sebagai oksida perak di mana dua elektron yang hilang. Elektron hilang adalah rahsia untuk keberkesanannya. Mengeluarkan elektron daripada dinding sel patogen akan meninggalkan satu lubang kecil di kedua-dinding sel dan memusnahkan struktur lengkap dinding patogen dan dengan itu mendedahkan ia tidak berbahaya.

Terdapat satu lagi cara bahawa penyelesaian perak ini boleh memusnahkan patogen daripada struktur sel patogen. Ia sangat terkenal bahawa ahli-ahli alam semesta ini seluruh bergema pada frekuensi yang berbeza. Perak yang untuk bergema di kekerapan 890 Terahertz kepada 910 THz. Zarah kecil perak jauh lebih cukup untuk memusnahkan virus, bakteria, dan yis dengan pelbagai frekuensi bergema. Zarah-zarah kecil atau kecil membersihkan badan dari dalam ketika mengalir melalui kapilari di dalam tubuh manusia.

Ia seolah-olah bahawa terdapat kesan yang tidak berkesudahan anti biotik beliau. Rumusan yang boleh menjadi anti-mikrob yang terbaik dan yang paling tahan antibiotik adalah tanaman sehingga setiap hari. Ini logam keajaiban adalah semata-mata antibiotik semula jadi. Dengan mempunyai antibiotik mengagumkan ini, anda tidak perlu pergi doktor untuk mendapatkan bantuan. Setiap keluarga mesti mempunyai produk ini untuk melindungi anak-anak anda dari pelbagai jangkitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar