Kamis, 12 November 2015

Kelebihan Pain Herba Pelega Lebih Dadah Preskripsi

Kelebihan Pain Herba Pelega Lebih Dadah Preskripsi

Penahan sakit herba yang keluar dari bayang-bayang mereka untuk membantu orang ramai terhadap penagihan dadah dan lebih daripada penggunaan ubat-ubatan farmaseutikal. Bagi kami sakit adalah perasaan yang sangat tidak menyenangkan dan bila-bila kita akan berjumpa ia kami ingin mengurangkan rasa sakit dengan seberapa segera yang mungkin. Walaupun ubat penahan sakit boleh didapati di pasaran, doktor mencadangkan ubat penahan sakit alternatif atau herba.

Di bawah ini adalah ubat-ubatan herba yang dapat membantu anda melegakan diri kesakitan dan keradangan.

Jika anda mengalami artritis dan sakit kepala migrain, kemudian lada merah adalah baik untuk anda. Ia telah terbukti memberi manfaat kerana ia merendahkan kepekaan sel-sel saraf di kawasan yang terjejas dengan sakit yang menyebabkan pesakit tidak berasa apa-apa.

Makanan tambahan minyak ikan bukan sahaja akan melegakan anda daripada kesakitan anda tetapi juga membantu anda melawan ketagihan dadah.

Curcumin, bahan aktif di dalam kunyit yang digunakan oleh kaum India untuk membuat kari, mempunyai kesan anti radang. Kesannya akan menjadi lebih besar apabila digabungkan dengan ubat-ubatan herba yang lain.

Cakar syaitan adalah produk herba yang melegakan artritis reumatoid, tendonitis, leher dan sakit belakang. Tambahan pula, jika pesakit yang ketagih mengambil ini mereka boleh menahan nafsu mereka ke luar pil mereka ketagih.

Halia digunakan jika anda mahu untuk meningkatkan peredaran anda. Sakit artritis, kejang dan sakit belakang boleh dikurangkan dengan ubat herba ini. Orang yang mempunyai sakit tekak boleh dirawat dengan ramuan yang dibuat oleh akar halia. Ia juga dianggap sebagai tumbuhan yang mempunyai analgesik dan anti-radang.

Tiada yang lebih baik berunding dengan doktor anda pada perkara yang anda kira-kira untuk menentukan badan anda. Herba boleh menjadi alternatif tetapi masih mereka ubat-ubatan yang boleh menyebabkan ubat dan dadah reaksi yang boleh menyebabkan kesan buruk terutamanya jika diambil dengan ubat-ubatan OTC. Ubat-ubat herba mungkin kelihatan sangat selamat tetapi memeriksa dan meminta doktor anda adalah cara terbaik untuk pergi untuk memastikan anda akan mencapai keputusan yang optimum dan kesihatan yang lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar